هلیاهلیا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

هلیا عشق خاله آزاده

خاطرات

1390/3/25 10:27
نویسنده : آزاده رحیمی
246 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای مرور خاطرات گذشته چند تا از عکسهای خوشگل دخترکمو می گذارم اینجا. با دیدن این عکسها هزاران خاطره برام مرور می شن و هزاران بار قربون صدقت میرم هلیای من.

نی نی گولو با عینک پرتغالی

بفرمایین شکلات

دماغ دماغمو پیدا کردم ایناهاش !!

خواب پریای آسمونو می بینی.پریایی به خوشگلی خودت

دوچرخه هاپویی و گشت و گذارهایی عصر با مامان البته با بستنی

آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی تو دشت و بیابون

هلیا  و  الناز

تعجب با آبنبات چوبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
25 خرداد 90 10:50
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم